ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

Εάν δεν βρίσκεται την απάντηση στις παρακάτω ερωτήσεις. Στείλτε μας το ερώτημα σας με e-mail στο info@kalaher.gr

Η πιθανότερη βλάβη είναι το μπουτόν της μίζας του οχήματος σας.

Επίσης μπορεί να οφείλεται σε οξείδωση των επαφών των καλωδίων, είτε της μίζας, είτε της μπαταρίας, είτε κάποιας γείωσης του κινητήρα.

Ανακατασκευάζοντας το γνήσιο ανταλλακτικό του οχήματός σας, συνεχίζετε να έχετε την καλύτερη ποιότητα ανταλλακτικού, που επέλεξε ο κατασκευαστής για εσάς, καταφέρνοντας παράλληλα να κρατήσετε χαμηλό το κόστος. Η Kalaher είναι από τις λίγες εταιρίες στο χώρο, η οποία λόγω των μηχανημάτων που διαθέτει, έχει την ιδιαιτερότητα να ανακατασκευάζει και τα γνήσια επιμέρους εξαρτήματα όπως:

Ηλεκτρομαγνητικός διακόπτης (Μπουτόν) (φωτο 1)
Γρανάζι (Πηνιόν) (φωτο 2)
Ρότορας (Πομπίνα) (φωτο 3)
Ανορθώτρια (Δίοδοι ανόρθωσης) (φωτο 4)

Το δυναμό (alternator) είναι μία γεννήτρια ρεύματος, που σκοπός της είναι να φορτίζει τη μπαταρία του οχήματος και να τροφοδοτεί το υπόλοιπο ηλεκτρικό σύστημα με ρεύμα, καθώς βρίσκεται σε λειτουργία.
Η μπαταρία καθώς και το υπόλοιπο ηλεκτρικό σύστημα ενός οχήματος λειτουργούν με συνεχές ρεύμα. Στα πρώτα αυτοκίνητα τα δυναμό παρήγαγαν κανονικά συνεχές ρεύμα. Οι όλο και αυξανόμενες ανάγκες των σύγχρονων οχημάτων οδήγησαν τους κατασκευαστές στη χρησιμοποίηση σύγχρονης γεννήτριας εναλλασσόμενου ρεύματος που κατόπιν ανόρθωσης το μετατρέπουν σε συνεχές. Έτσι άλλαξε και η ονομασία τους από δυναμό σε εναλλακτήρες (αγγλικός όρος «alternator»). Παρόλα αυτά περισσότερο επικρατεί ακόμη και σήμερα ο όρος δυναμό.
Ο εναλλακτήρας (Ε.Ρ.) σε σχέση με το δυναμό (Σ.Ρ.) έχει πολλά πλεονεκτήματα όπως π.χ.
1. Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
2. Μικρότερο βάρος και μέγεθος (για την ίδια ισχύ)
3. Μεγαλύτερος βαθμός απόδοσης
4. Μικρότερο κόστος κατασκευής
5. Παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και στο ρελαντί

Η μίζα (εκκινητής) ανήκει στο σύστημα εκκίνησης του κινητήρα ενός οχήματος και είναι βασικά ένας ηλεκτροκινητήρας συνεχούς ρεύματος, που τροφοδοτείται από την μπαταρία του οχήματος.
Είναι αναγκαία κατά την εκκίνηση, για να δώσει στον κινητήρα τις απαραίτητες στροφές που χρειάζεται για την υπερνίκηση των τριβών του, ώστε να τεθεί σε λειτουργία.
Η ισχύς της μίζας εξαρτάται από το μέγεθος του κινητήρα, το είδος του (πετρελαιοκινητήρας-βενζινοκινητήρας), τον αριθμό των κυλίνδρων του, και από τις στροφές του.
Η μετάδοση της κίνησης από τη μίζα στον κινητήρα γίνεται με τη βοήθεια οδοντωτών τροχών. Το γρανάζι της μίζας (πινιόν) που είναι τοποθετημένο στον άξονα της μίζας, και το οδοντωτό στεφάνι που είναι τοποθετημένο στην περιφέρεια του στροφάλου (το λεγόμενο βολάν).
Τη στιγμή που δέχεται η μίζα την εντολή από το διακόπτη του οχήματος (γυρίζοντας το κλειδί στη θέση ‘’start’’) ξεκινά η περιστροφή της πομπίνας (δρομέα) και ταυτόχρονα γίνεται η σύμπλεξη του γραναζιού στο βολάν με αποτέλεσμα την περιστροφή του κινητήρα.
Αμέσως μόλις ο κινητήρας τεθεί σε λειτουργία, αποσυμπλέκεται το γρανάζι της μίζας, γιατί διαφορετικά η μίζα θα παρασυρθεί σε κίνηση με 10πλάσιες στροφές από τις στροφές του κινητήρα, με αποτέλεσμα την καταστροφή της πομπίνας εκσφενδονίζοντας τους αγωγούς του τυλίγματος από τα αυλάκια λόγω της φυγόκεντρης δύναμης που αναπτύσσεται.
Η σχέση μετάδοσης της κίνησης είναι 10:1.

Περισσότερες πληροφορίες?

Πατήστε στο πλήκτρο επικοινωνία και επιλέξτε έναν τρόπο να επικοινωνήσετε μαζί μας